˙·٠•♥ ̤̈الهم عجل لولیک الفرج♥•٠·˙
˙·٠•♥ ̤̈الهم عجل لولیک الفرج♥•٠·˙
به امید روزی که برترین مطلب همه وبلاگ ها،خبر آمدن یوسف زهرا(عج) باشد...
تاريخ : پنج شنبه 20 آذر 1393برچسب:, | 16:52 | نويسنده : ܜܔʍԹɧܔܢ

 

 

http://up.lifesms.ir/up/lifesms/shahrivar_93/2/16.jpg

 

 

زنـבِگـــےِ زَنــگ تَفریــפـــےِ

کـפּتـآـﮧ اَسـت

یـآבِمـآטּ بـآشَـב

زَنـگ بَعـב פـسآبــ בآریـــم
....



نظرات شما عزیزان:

داداش ابد
ساعت13:42---1 تير 1394
خوابیم اگرچه مرد میدان هستیم
خیر سرمان رستم دستان هستیم
وقتی به «داداش کایکو» نیازی باشد
گوییم که: «نه! ما ایکیوسان هستیم»!


داداش ابد
ساعت0:22---1 تير 1394
می خواهم مهمانی بگیرم...
یک مهمانیِ دو نفره...
من و ....
من و خدا...
به صرفِ قهوه...
قهوه ای تلخ...
به تلخیِ خودم...
شاید برایش شکر هم گذاشتم
...اما نه...
نمک می گذارم...
باید خدا را نمک گیر کنم...
می خواهم اینگونه او را مجبور کنم...

مجبور کنم تا او هم مرا دعوت کند...

به همان آرامش غریبی که در کنارش می توان داشت...

پاسخ: بسی زیبا


داداش ابد
ساعت0:21---1 تير 1394
ڪـاشـ دُنیــــــآ برعڪس بـــود ...

آدمـــــــآ عــــآشق نمے شدنــــد ؛

عـــــــآشقــــــآ

"آدمـ " مے شدنــــد !!
پاسخ: ای کاش...


داداش ابد
ساعت14:00---31 خرداد 1394
داداش دوقلوتم!!!!باید بشناسی عزیز!!!!
پاسخ: اوهوم....چجورم گلم...


تانیا
ساعت2:29---31 خرداد 1394
خاطراتـــت صــــف ڪـــشیـدہ انـد یڪـی پـــس از دیگـــری !

حـــتـی بعضـی هاشـــــان آنــقـــدر عجـــولـــنـد

ڪـہ صــــــف را بهـــــم زدـہ انـــــد !

و مــــــــــــن

فـــرار مـے ڪــنــــــم

از فڪـــر ڪـــــــــردن بـہ تــو

مـــثــل رد ڪـــــــــردن آهــنگــــــــی ڪـہ

خــیــلـــــــی כوســـتـــــــــش دارم خــیــلــــــــــی !
پاسخ: متن جالبی بود....حالا چرا فرار میکنی از فکر کردن به من؟!!!


nadiiiiii
ساعت12:58---10 دی 1393
◘بعضــــــــــیا نابـَــــــــن◘ ♥تو فاز لاوَنــ♥ •مهم نیــــــــــ ـ ـــس باو بذا بِخوابَن.. بعضیــــــام مث  ما شبـــا تنهـــــــــــایی○○ ◘واسه خودشــــــــون میــــخونن لالایـــــــــی.. بعضیــــــام خوردن شکستــــ عشقی♥ نَدارن دیگه هیچ حســــــــــــــی و عشقیٍ!! مَــــــــــــــــــــن ☻ یــــــــــــــــــــه آدم تــــــــــــــخس♠ بــــــــا

بیاتابترکی ازخنده
ساعت10:44---7 دی 1393
آنکه واقعا تو را دوست دارد....
به ساز آرام بودنت کفايت ميکند و هرگز نميخواهد «رقاصه» سازهايش باشي!!!


[̲̅M̲̅][̲̅o̲̅][̲̅r̲̅][̲̅t̲̅][̲̅e̲̅][̲̅z̲̅][̲̅a̲̅]
ساعت13:52---29 آذر 1393
دختر :بابا من دارم میرم هیئت
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
بابا :باشه

دخترم ولی به هیئت بگو زود بیارتت خونه!!!!


atefeh
ساعت16:21---27 آذر 1393
هی ﺩﺧـــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ـﺘﺮ,
ﭼﺮﺍ ﻓﮑﺮ ﻣﯽ ﮐﻨﯽ چون ﺩﺧﺘﺮﯼ ﺑﺎﯾﺪ ﻫﻤﯿﺸﻪ
ﻏﻤﮕﯿﻦﺑﺎﺷﯽ؟ ﺷﮑﺴﺖ ﺧﻮﺭﺩﻩ ﺑﺎﺷﯽ؟ !
ﯾﺎﺩ ﺑﮕﯿﺮ !
ﮐﻪ ﺗﻮ ﺩﺧﺘﺮﯼ !
ﯾﺎﺩ ﺑﮕﯿﺮ ﻛﻪ ﮐﻼﺱ ﺑﺬﺍﺭﯼ ! ﻛﻪ ﻧﺎﺯ ﮐﻨﯽ !
ﺍﻭﻥ ﺧﯿﻠﯽ ﺑﯿﺠﺎ ﻣﯽ ﮐﻨﻪ ﺗﻮﺭﻭ ﻧﺎﺭﺍﺣﺖ ﮐﻨﻪ !
ﺧﯿﻠﯽ ﺑﯿﺨﻮﺩ ﻣﯽ ﮐﻨﻪ ﺍﺷﮑﺘﻮ ﺩﺭﺍﺭﻩ !
ﺍﺻﻼ ﺑﺮﺍ ﭼﯽ ﺑﻪ ﯾﻪ ﻣﻮﺟﻮﺩ ﻣﺬﮐﺮ ﺍﺟﺎﺯﻩ ﻣﯽ ﺩﯼ
ﺷﺎﺩﯼ ﺯﻧﺪﮔﯿﺘﻮ ﺍﺯﺕ ﺑﮕﯿﺮﻩ؟ !
ﺍﯾﻦ ﺍﺳﻤﺶ ﻋﺸﻖ ﻧﯿﺴﺖ ﺑﻪ ﺧﺪﺍ !
ﺧﻮﺩﺗﻮ ﮔﻮﻝ ﻧﺰﻥ !
ﮐﺴﯽ ﮐﻪ ﻋﺎﺷﻖ ﺗﻮ ﺑﺎﺷﻪ،
ﻫﺮﮔﺰ ﻧﻤﯽ ﺗﻮﻧﻪ ﻏﻤﺘﻮ ﺑﺒﯿﻨﻪ !
ﭼﻪ ﺑﺮﺳﻪ ﺑﻪ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺧﻮﺩﺵ ﻋﺎﻣﻞ ﻏﻤﺖ ﺑﺎﺷﻪ!!
ﺩﺧﺘﺮ ﺑﺎﺵ !
ﺩﺧﺘﺮﻭﻧﻪ ﻧﺎﺯ ﮐﻦ !
ﺩﺧﺘﺮﻭﻧﻪ ﻓﮑﺮ ﮐﻦ !
ﺩﺧﺘﺮﻭﻧﻪ ﺍﺣﺴﺎﺱ ﮐﻦ !
ﺩﺧﺘﺮﻭﻧﻪ ﺍﺳﺘﺪﻻﻝ ﮐﻦ !
ﺩﺧﺘﺮﻭﻧﻪ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﮐﻦ !
ﺍﻣﺎ ﺑﺪﻭﻥ ﻏﻢ ﺭﻭ ﺑﻪ ﺍﺷﺘﺒﺎﻫﻲ ﺗﻮﯼ ﻓﺮﻫﻨﮓ ﺩﺧﺘﺮﻭﻧﻪ
ﯼ ﺗﻮ ﺟﺎ ﺩﺍﺩﻥ !
ﻋﺎﺷﻖ ﺷﻮ، ﮐﻪ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﮐﻨﯽ !
ﯾﮏ ﻋﻤﺮ، ﺯﻧﺪﮔﯽ ﮐﻨﯽ !
ﺍﻣﺎ ﺣﻮﺍﺳﺖ ﺑﺎﺷﻪ،
ﺑﺎ ﺣﺴﺎﯼ ﺍﻟﮑﯽ ﮐﻪ ﺍﯾﻦ ﺭﻭﺯﺍ ﺑﻪ ﻋﺸﻖ ﺗﻌﺒﯿﺮ ﻣﯽ
ﺷﻪ،
ﺑﻪ ﺯﻧﺪﮔﯿﺖ ﮐﻮﭼﮑﺘﺮﯾﻦ ﺧﺪﺷﻪ ﺍﯼ ﻭﺍﺭﺩ ﻧﮑﻨﯽ..
ﺩﺧﺘﺮ ﺑﺎﺵ، ﻭ ﺍﻓﺘﺨﺎﺭ ﮐﻦ ﮐﻪ ﺩﺧﺘﺮﯼ...


atefeh
ساعت16:21---27 آذر 1393
ﺩﻟـــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــﻢ ﻫﻮﺱ ﯾﮏ ﺩﻭﺳﺖ ﻗﺪﯾﻤﯽ ﮐﺮﺩﻩ
ﯾﮏ ﺭﻓﯿـــــــــــــــــــــــــ


atefeh
ساعت16:20---27 آذر 1393
ﻧﮕﻔﺘﯽ ﺑﻤــــــــــــــﺎﻥ…‧‧‧‧‧

T & G
ساعت17:30---26 آذر 1393
نمی‌دانم چیستی !

آن‌قدر می‌دانم که

هرگاه واژگان به تو رسیدند مبهم شدند

و هرگز نتوانستند تو را به من برسانند.

چگونه می‌توانم ترجمانی از تو داشته باشم ؟

هنگامی که در وهم و خیال هم نمی‌‌گنجی.

به هر کجا که می‌رسم، رد پایی از تو باقیست...

شاید روی زمین نباشد

اما در دلم هست...


تانیا
ساعت17:06---26 آذر 1393
جذابیت پسر به خنگ بودنشه، پسرای ایرانی هم که همشون جذااااب !



DUYĞU
ساعت14:31---26 آذر 1393
عاشق نشدی زاهد، دیوانه چه میدانی؟
در شعله نرقصیدی، پروانه چه میدانی
من مست می عشقم، بس توبه كه بشكستم

راهم مزن ای عابد، میخانه چه میدانی؟

عاشق شو و مستی كن، ترك همه هستی كن
ای بت نپرستیده، بتخانه چه میدانی؟

تو سنگ سیه بوسی، من چشم سیاهی را
مقصود یكی باشد، بیگانه چه میدانی؟

دستار گروگان ده، در پای بتی جان ده
اما تو ز جان غافل، جانانه چه میدانی؟


DUYĞU
ساعت14:30---26 آذر 1393
ﻃﻮﺭﯼ ﺑﺨﻨﺪ ﮐﻪ ﺣﺘﯽ ﺗﻘﺪﯾﺮ ﺷﮑﺴﺘﺶ ﺭﺍ ﺑﭙﺬﯾﺮﺩ
ﻃﻮﺭﯼ ﻋﺸﻖ ﺑﻮﺭﺯ ﮐﻪ ﺣﺘﯽ ﺗﻨﻔﺮ ﺭﺍﻫﺶ ﺭﺍ ﺑﮕﯿﺮﺩ ﻭ ﺑﺮﻭﺩ
ﻭ ﻃﻮﺭﯼ ﺧﻮﺏ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﮐﻦ ﮐﻪ ﺣﺘﯽ ﻣﺮﮒ ﺍﺯ ﺗﻤﺎﺷﺎﯼ ﺯﻧﺪﮔﯿﺖ ﺳﯿﺮ ﻧﺸﻮﺩ
ﺍﯾﻦ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﻧﯿﺴﺖ ﮐﻪ ﻣﯿﮕﺬﺭﺩ، ﻣﺎ ﻫﺴﺘﯿﻢ ﮐﻪ ﺭﻫﮕﺬﺭﯾﻢ ﭘﺲ
ﺑﺎ ﻫﺮ ﻃﻠﻮﻉ ﻭ ﻏﺮﻭﺏ ﻟﺒﺨﻨﺪ ﺑﺰﻥ ﻣﻬﺮﺑﺎﻥ ﺑﺎﺵ ﻭ ﻣﺤﺒﺖ ﮐﻦ


DUYĞU
ساعت14:28---26 آذر 1393
از حدش که بگذرد . . .
از حــدش که بگــذرد جایش را می‌دهـد به یک بی‌‌اعتنایی مـزمـن !
دیـــگـر مـهـم نـیـســت : بــــــــــودن یا نـبـــــــــودن ؛ دوست داشـتــن یا نـداشـتـــن
آنـچه اهـمـیـت دارد کــــشــــداری رخـوتـنـاک حسی است که،
دیگر تـو را به واکـنـش نمی‌کـشانــــد !
در آن لحظه فـقـط در سکوت غـرق می شـوی و نـگـاهـ می‌کـنی و نـگــــــــــاه…


DUYĞU
ساعت14:25---26 آذر 1393
چه بسا اشخاصى که تنها با صداى کلنگ گورکن، از خواب بیدار مى‏شوند.

ghazal
ساعت21:51---25 آذر 1393


دلم تنگ است...
دلم اندازه حجم قفس تنگ است
سکوت از کوچه لبریز است
صدایم خیس و بارانی ست
نمیدانم چرا در قلب من پاییز طولانیست ...


دخترمهر
ساعت19:16---25 آذر 1393
جالب بود.

ghazal
ساعت18:14---25 آذر 1393
تمام نبودنت پرشده است از
مرورخاطرات تلخ و شیرین
عاشقانه تر، مجنون وارتر

کاش حال مرا اندکی می دانستی...


̶̲̅♥°o.O̶̲ ̶̶̶̶̲̲̲̲̅○̶̶̲̲•̶̶̲̲ℕ̶̶̶̶̲̲̲̲̅ℓ̶̶̶̶̲̲̲̲̅Լ̶̶̶̶̲̲̲̲̅O̶̶̶̶̲̲̲̲̅Ʋ̶̶̶̶̲̲̲̲̅ℱ̶̶̶̶̲̲̲̲̅Å̶̶̶̶̲̲̲̲̅
ساعت17:28---25 آذر 1393
همه گفتن : عشقت داره بهت خیانت میکنه.....گفتم : میدونم....
گفتن: این یعنی دوستت نداره ها.....گفتم:میدونم....
گفتن:احمق یه روز میزاره میره تنها میشی.....گفتم :میدونم.......
گفتن :پس چرا ولش نمی کنی؟؟؟ گفتم:این تنها چیزیه که نمیدونم


atefeh
ساعت16:43---25 آذر 1393
حرف آخر امشب :
عادتـــ میکنم...

به ایـنکه هــمــیــشه

در بحران هــای زندگــی ام...

خــودم هوای خــودم را داشته باشم ...

در شـــبــــ های بیخــوابی...

خــودم برای خــودم لالایی بخــوانم ...

وقتی بغض میــکنم...

خودم...

خــودم را در آغــوش بگــیرم و دلــداری بدهــم ...
مــیــبــینــــــــــــــ ی ؟!...

تــنهـایی...

با هـمــه ی دردی کـه دارد...

مـرا " زن " بار می آورد...

آنـقدر که با همـه ی " نامردیها "..

" زنانه " به خــودم تکیه میــــــکنم.....


atefeh
ساعت16:42---25 آذر 1393
ﺍﻫﺎﺍﺍﺍﺍﺍﯼ ﺧْــــــــــﺪﺍﺍﺍﺍﺍﺍ ... ﺗﺎﺣﺎﻻ ﻋﺎﺷـــﻖ
ﺷﺪﯼ؟؟؟ﺗﺎ ﺣﺎﻻ ﺑﻬﺖ ﮔﻒﺗﻪ ﺩﯾﮕﻪ ﻧﻤﯿﺨﻮﺍﻣـــﺖ؟؟؟
ﺗﺎ ﺣﺎﻻ ﺑﺎ ﮔﺮﯾـــﻪ ﺑﻬـــﺶ ﺯﻧﮓ ﺯﺩﯼ ﻭ ﺍﻭﻥ ﻗـــﻂ
ﮐﺮﺩﻩ؟ﺗﺎ ﺣﺎﻻ ﻓﻘـــﻂ با صداش ﺍﺭﻭﻡ ﺷـــﺪﯼ؟؟؟
ﺗﺎ ﺣﺎﻻ ﺷﺪﻩ وقتي ميخنده ﺣﺲ ﮐﻨﯽ ﺗﻤﺎﻡ
ﺩﻧﯿـــﺎﺭﻭ ﺩﺍﺭﯼ؟؟؟ ﺗﺎ ﺣﺎﻻ ﺍﺯ ﻧﺒﻮﺩﺵ ﺩﯾـــــﻮﻧـــــﻪ
ﺷﺪﯼ؟؟؟ ﺗﺎ ﺣﺎﻻ ﺷﺪﻩ ﻭﻗﺘﯽ ﺑﻌﺪﺍﺯ ﭼﻨﺪ وقت حتي
شده با داد جوابتو بده اشك چشماتو پر كنه ولي
با بغض بگي خوبي عزيزم!؟؟؟ ﺗﺎ ﺣﺎﻻ ﺷﺪﻩ شبا
عكسشو بوس كني و صداشو كه ضبط كردي
گوش كني تا خوابت ببره؟؟؟ تا حالا شده بشيني
همه حرفا و قولاشو واسه خودت مو به مو بگي؟؟
تا حالا شده ساعت ٢شب بش زنگ بزني كه شايد
يه ديقه صداشو بشنوي؟؟؟تا حالا شده همه
دوستاش خوردت كنن؟؟؟تا حالا شده تو شب رو
زانوت بيوفتي و تا جون داري داد بزني؟؟؟ﻥ
ﻧﺸﺪﻩ ﭘﺲ ﺗﻮ ﺣﺲ منو ﺩﺭﮎ ﻧﻤﯿﮑﻨﯽ ... ﭘﺲ ﻣﻨﻮ ﺑﺎ
ﺟﻬﻨﻤﺖ ﻧﺘﺮﺳـــﻮْﻥ ... ﺟﻬﻨـــﻢ ﻣـــﻦ ﻭﻗﺘﻴـــﻪ ﮐﻪ
ﺩﺳـــﺘﺎﯼ ﺍﻭﻥ ﺑﺨـــﻮﺍﺩ ﺗـــﻮ ﺩﺳـــﺘﺎﯼ ﮐـَــﺴِِﻪِ
ﺩﯾﮕـــﻪ ﺑﺎﺷـــﻪ ........
جهنمه من وقتيه كه عكسش تو بغله عشقش جلو رومه
درك نميكني خدااااا


♥NADIA♥
ساعت15:31---25 آذر 1393
♡دِلم داغون♡ ☜توام با اون☞ ⇂زيرِه بارُون⇃ ↦رَفتي آروم↤ ♞سَرت گَرمُو♞ ♝تنم سَردو♝ √لَبات خَندون√ ??چشام گريُون?? ♥دِلت قُرصُ♥ ♥دلم ويرون♡ ✧چِه حاليم✧ ↡زيرِه بارون↡ ↷فِرشتَم شـــد↶ ↯واسَم حيوون↯ ✘بازَم سيگار✘ ♧کِه سوخت آروم.. !

مطهره
ساعت21:33---24 آذر 1393
از خدا پروا کنید تا پر ،وا کنید.

atefeh
ساعت15:00---24 آذر 1393
آدمی غــــــرورش را خیلی زیاد .
شاید بیشتر از تمـــــــام داشتــه هــــایــش- دوست می دارد
حالا ببین اگر خودش، غـــــــرورش را بـــه خـــــاطــــر تـــــو، نادیده بگیرد ،
چه قدر دوســتت دارد !
و این را بِفهــــــــــــم آدمیــــــــــزاد !


atefeh
ساعت15:00---24 آذر 1393
مي‌شـــود مــن بغــض کنــم ،
تـو بگـويـي : مـــگر خدايت نبــاشــد کــه تــو اينگــونـه بغـض کنـي ؟
مـي شـود مـن بگـويـم “خـدايـا ” ؟
تـــو بگـويـي : ” جــــــــــــــــــان دلــــــم …؟ “


atefeh
ساعت14:59---24 آذر 1393
هر لحظه بهانه تو را میگیرم

هر ثانیه با نبودنت درگیرم

حتی تو اگر به خاطرم تب نکنی

من یکطرفه برای تو میمیرم…


atefeh
ساعت14:59---24 آذر 1393
بمیرم برای خودم ...

برای دل خودم می نویسم ...


برای دلتنگی هایم


برای دغدغه های خودم


برای شانه ای که تکیه گاهم نیست !


برای دلی که دلتنگم نیست ...


برای دستی که نوازشگر زخم هایم نیست ...


برای خودم می نویسم !

بمیرم برای خودم که اینقدر تنهاست !.!.!.!


atefeh
ساعت14:59---24 آذر 1393
من سرد

هوا سرد

برف سرد

زمستان سرد

تو با من سرد

دنیای من سرد

همه چیز سرد

ولی فنجان قهوه ام گرم

این تضاد برای یک لجظه مرا به آرامش می برد


atefeh
ساعت14:58---24 آذر 1393


چه رسم جالبی است !!!

محبتت را میگذارند پای احتیاجت …

صداقتت را میگذارند پای سادگیت …

سکوتت را میگذارند پای نفهمیت …

نگرانیت را میگذارند پای تنهاییت …

و وفاداریت را پای بی کسیت …

و آنقدر تکرار میکنند که خودت باورت میشود که تنهایی و بیکس و محتاج !!!


atefeh
ساعت14:58---24 آذر 1393
هربار که میخواهم به سمتـت بیایـــــم
یادم می افتـــــد "دلتـنگــــی"
هرگـز بهانه ی خوبی برای تــــکرار
یـک "اشتــــباه" نیـست...!


atefeh
ساعت14:57---24 آذر 1393
بعضـــــــی وقتــــــا
اونقــــــدر دلـــــت میـگیـــره
کـــه بـه خـدام میـگی :
تــــوروخـــــــــدا


atefeh
ساعت14:57---24 آذر 1393
اهای شمایی که افتخارتـــــــــــــ حرف زدن با خوشگلاســــــــ
باهرکی دم دستت اومدم میزنی لاســــــــــــ
اون موقع که مامیت میگفت دست نزن به گاز
ما صدتای مثل تورو ریدیم به سرتا پاشـــــــــــــ....!!


atefeh
ساعت14:57---24 آذر 1393
بـبیـــــن...!!
من • انتـی ویروســمو •
بخاطر ایــنکه تـو کارام دخالـــت میــکرد
پـــاک کــردم...○•
تـو که دیگه جــای خود داری...!!!حلــــــــه...؟؟؟؟


atefeh
ساعت14:56---24 آذر 1393
◘ بـه بعضیـام بایـد گفـت ◘
باشه شما جلو , ما اون پشتیم ...
ولی اون راهی که داری میری , گرگاشو ما کشتیم ...
باشه شما خیلی خفـن ...
ولی اون گنده هاتونم جلو ما خفن ...
باشه شما خوشگله جمع ...
اما بما نمیخوری پس بکن خودتو خوشگله جمع ...
باشه شما بهترین ...
شرکم کن تو این اعصاب ما نرین ...
باشه شما تو دل برو ...
ولی قلب ما پلمپه پس برگرد برو ...
باشه ما لاشی ...
ولی اینقد خزی که نمیتونی اندازه ماشی ...


atefeh
ساعت14:56---24 آذر 1393
تیغ و داد دستم و گفت : اگه دوسم داری رگتو بزن
گفتم : دوست دارم. ولی مرگ و زندگی دست خداس
گفت : نه ! اگه دوسم داری بزن .!
تیغ و ورداشتم و رگمو زدم ...
وقتی داشتم تو بغلش جون میدادم گفت :
اگه دوستم داشتی تنهام نمیزاشتی


atefeh
ساعت14:55---24 آذر 1393
بـه بعضیـــام بایــد گفـت :
عزیــــزم هر وقـت حـس کردی خیــلی بالایی ♥
بگو دستــمال بدم پرچــم مارو تمیـز کنی ♣
بعـــــله اینـجوریـاس ☺
پرچــم ما دســت خـداس



atefeh
ساعت14:55---24 آذر 1393
همه ی پل های پشت سرم را خراب کردم: از عمد…

راه اشتباه را نباید برگشت…


♥NADIA♥
ساعت16:25---23 آذر 1393
مراقب باش به چه کسی اعتماد میکنی
شیطان هم یه زمانی فرشته بود !


ム尺ムㄎん
ساعت23:21---22 آذر 1393
همه به شما میگویند روز خوبی داشته باشید :
ولی من به شما میگویم روز خوبی رابرای خودتان خلق کنید!
به فکرآمدن روزهای خوب نباشید آنها نخواهند آمد ... به فکر ساختن باشید...روزهای خوب رابایدساخت .
آرزو میکنم بهترین معمار روزهای قشنگ پاییزیتون باشید


سهیلا
ساعت22:58---21 آذر 1393
این روزها همه اواره ی کوچه های مجازی شدیم ...
با اینکه میدانیم چیزی حل نمیشود ...
مینویسیم برای خودمان تا تنها نباشیم...


atefeh
ساعت18:18---21 آذر 1393
زیباترین قسم سهراب سپهری :


نه تو می مانی و نه اندوه و نه هیچ یک از مردم این آبادی

به حباب نگران لب یک رود قسم ،

و به کوتاهی آن لحظه شادی که گذشت ،

غصه هم می گذرد ،

آنچنانی که فقط خاطره ای خواهد ماند

لحظه ها عریانند

به تن لحظه خود ،

جامه اندوه مپوشان هرگز
پاسخ: لایک،ممنونم بابت نظرات و لطفت عاطفه جون.همیشه پیروز و موفق باشی


atefeh
ساعت18:17---21 آذر 1393
خدایــــــــــــــــا بحثــــــــــ نکــــــــــن

منــــــ از تو تنـــــــــــــهاتــــــــــــ ــرم


atefeh
ساعت18:16---21 آذر 1393
مثل یک درنای زیبا تا افق پرواز کن

نغمه ای دیگر برای فصل سرما ساز کن

زندگی تکرارِ زخمِ کهنه دیروز نیست

بالهای خسته ات را رو به فردا باز کن ...


atefeh
ساعت18:16---21 آذر 1393
در میان گونه گونه مرگ ها

تلخ تر مرگی ست، مرگ برگ ها

زان که در هنگامه ی اوج و هبوط

تلخی مرگ ست با شرم سقوط

وز دگر سو٬ خوش ترین مرگ جهان٬

-زانچه بینی٬ آشکارا و نهان-

رو به بالا و ز پستی ها رها

خوش ترین مرگی ست، مرگ شعله ها ...


atefeh
ساعت18:16---21 آذر 1393
خدايا!بيا کمي درباره تنهاييمان حرف بزنيم....
مرا او،تو را چه کسي تنها گذاشت؟


atefeh
ساعت18:15---21 آذر 1393
مي‌شـــود مــن بغــض کنــم ،
تـو بگـويـي : مـــگر خدايت نبــاشــد کــه تــو اينگــونـه بغـض کنـي ؟
مـي شـود مـن بگـويـم “خـدايـا ” ؟
تـــو بگـويـي : ” جــــــــــــــــــان دلــــــم …؟ “


atefeh
ساعت18:15---21 آذر 1393
من اعتیاد دارم ! به کشیدن حسرت

atefeh
ساعت18:14---21 آذر 1393
غفلت کردم
لحظه اي
دلـــــــــــــــــــم جايي گير کرد و
تمام زندگي ام نخ کش شد ...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:


This template generated and design by Nightnama on 2015 do not Copy
ܓ✿ • بِسْــمِ الله الْرحمنِ الْرَحیم ܓ✿ به وب خودتون خوش اومدین. امیدوارم از مطالبش خوشتون بیاد❀‿❀ ✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿ راستی نظر هم یادتون نره ✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿ ܓ✿ܓ✿ܓ✿ ܓ✿ܓ✿ܓ✿ ܓ✿ܓ✿ܓ✿ ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥اللهم عجل لولیک الفرج♥♥ ♥♥اللهم عجل لولیک الفرج♥♥♥♥ ♥♥♥♥اللهم عجل لولیک الفرج♥♥♥ ♥♥جهت تعجیل در امر ظهور حضرت امام زمان(عج) و شادی روح حضرت امام(ره) و شهدا و سلامتی حضرت امام خامنه ای(دام ظله) صــــلـوات♥♥♥♥

Links


Other



DROPS

.zirebaran.org----->

همیشه سرم بالاست.ღ..ღ.چون بالا سرم خداست

舞い降りる⚚Crystal Night⚚の贈り物(mese)

キラキラ

کد کج شدن گوشه تصویر

(c)ショコラトルテ ⚚Crystal Night⚚(mese)

(c)ショコラトルテ ⚚Crystal Night⚚(mese)

(c)ショコラトルテ ⚚Crystal Night⚚(mese)

(c)ショコラトルテ ⚚Crystal Night⚚

(c)ショコラトルテ ⚚Crystal Night⚚(mese)

(c)ショコラトルテ ⚚Crystal Night⚚